Z-Moto

2024 | 438.000 ₺


Main Image

KX yarış makinelerinin şampiyonada kanıtlanmış teknolojisi artık off-road rekabeti için ayarlandı. Zorlu arazi koşullarına dayanmak üzere özel olarak tasarlanan tamamen yeni KX250X motosiklet, önde sürüş avantajı sunuyor. Arazi ne kadar teknik olursa olsun, KX250X ile güvenle yol alın. Şunlara sahiptir: güçlü, yüksek devirli 249cc 4 zamanlı motor, yarışa hazır X süspansiyon, F21"/R18" tekerlekler ve arazi lastikleri, koruma plakası ve yan ayak.




KX250X

Özellikler

İnce, Ergonomik Gövde

Yeni tasarlanan kaplamalar, yan kapaklar ve arka çamurluk daha sıkıdır ve takılma noktalarını ortadan kaldırarak sürücünün hareketini daha da kolaylaştırır.

Büyük Çaplı Frenler

Büyük Çaplı Frenler

Daha Güçlü Motor

Kawasaki mühendisleri onu daha da güçlü hale getirmenin bir yolunu buldu. Devir aralığı genelinde artırılmış performans sunan daha güçlü yeni motor.

Elektrikli Marş

Elektrikli çalıştırma, motoru yeniden çalıştırmayı bir düğmeye basmak kadar kolay hale getirir.

Yarışa Hazır Süspansiyon

Yüksek performanslı süspansiyon doğrudan KX250'den gelir. X sahnesi için optimize edilmiş yay oranları ve sönümleme ayarları, özellikle agresif parkurlarda sürüş yaparken daha fazla geri bildirim sunar.

Hidrolik Debriyaj

Hidrolik debriyaj daha doğrudan bir his ve daha hafif kol hareketi sunar.

Hafif Alüminyum Çerçeve

Optimize edilmiş sağlamlık dengesi, daha geniş bir koşul yelpazesinde gelişmiş viraj alma performansı anlamına gelen artırılmış ön uç hissine katkıda bulunur.

X Jantlar ve Lastikler

F21”/R18” jantlar ve enduro tipi lastikler X sürüşünde karşılaşılan durumlara çok uygundur.

X Ekipmanları

KX fabrika çıkışlı koruma plakası ve kullanışlı bir yan sehpa standart donanımdır.

Launch Control

Launch Kontrol Modu, başlangıçta tekerleğin patinajını en aza indirerek sürücülerin delik atmasına yardımcı olan, motokros kullanımlı bir başlangıç ​​modudur.

ERGO-FIT

ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.

Çift Enjektör

Her biri farklı bir role sahip Çift Enjektörler, hem hızlı yanıt hem de artırılmış yüksek devir gücü sağlamak için farklı devir aralıklarında çalışır.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, tek silindirli
Sıkıştırma Oranı 14.1:1
Valf DOHC, 4 supap
Çap x stroke 78 x 52.2 mmm
Hacim 249 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: Ø 44 mm
Kontak Dijital DC-CDI
Çalıştırma Sistemi Elektirik
Yağlama Basınçlı yağlama, yarı kuru karter
Şanzıman 5 Vites
Debriyaj Yağlı çoklu disk, manuel
Birincil Azaltma Oranı 3.350 (67/20)
1 Dişli Oranı 2.154 (28/13)
2 Dişli Oranı 1.733 (26/15)
3 Dişli Oranı 1.438 (23/16)
4 Dişli Oranı 1.235 (21/17)
5 Dişli Oranı 1.045 (23/22))
Son Dişli Oranı Zincir
Nihai Azaltma Oranı 3.846 (50/13)
Ön Fren Disk: 270 mm tek petal disk. Kaliper: Çift pistonlu
Arka Fren Tek 240 mm petal disk. Kaliper: Tek pistonlu
Ön Süspansiyon Ayarlanabilir sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli 48 mm ters teleskopik çatal
Arka Süspansiyon Ayarlanabilir çift aralıklı (yüksek/düşük hızlı) sıkıştırma sönümleme, ayarlanabilir geri tepme sönümleme ve ayarlanabilir ön yük ile Yeni Uni Tra
Şasi Tipi Alüminyum
Trail 123mm
Ön Tekerlek 314 mm
Arka Tekerlek 316 mm
Ön Lastik 90/90-21 54R
Arka Lastik 140/80-18 70R
U x G x Y 2.175x820x1.265 mm
Dingil Açıklığı 1,485 mm
Yerden Yükseklik 335 mm
Yakıt Kapasitesi 6.2 litre
Sele Yüksekliği 950 mm
Ağırlık 109,1 kilo

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto