Z-Moto

2024 | 557.500 ₺


Main Image

400cc spor modellerle dolu bir kategoriye Kawasaki, devrim niteliğindeki Supersport modelini tanıtıyor. Ninja ZX-4RR, kompakt bir şaside sınıfında lider performansa sahip 400cc Sıralı Dört motora sahiptir. Pistte veya sokakta, Ninja ZX-4RR'nin benzeri görülmemiş gücünün, heyecan verici yüksek devirli çığlığının ve keskin, çevik kullanımının coşkusunu deneyimlemek, içinizdeki uyuyan Supersport'u kesinlikle uyandıracaktır.



Ninja ZX-4RR

Özellikler

Sınıfında Lider Motor Performansı

Kawasaki, benzeri görülmemiş 57 kW (77 PS)* güce ulaşarak 400cc motor performansını yeni bir seviyeye taşıyor. 15.000 dk-1'in üzerindeki devirlerde motorun uğultusu sürücünün neşesini artırıyor.

Yüksek Dereceli Süspansiyon

Ninja ZX-4R'nin ø37 mm ters çatalı, hem yarış pisti performansı hem de günlük kullanılabilirlik sunmak için SFF-BP iç kısımlarını kullanır; Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyon ise ilerici bir karakter sunar.

Yüksek Devirli Performans

15.000 dak-1'in üzerinde yüksek potansiyelini gösteren kırmızı çizgiyle bu motor, Ninja ZX-10R'de de bulunan, yarıştan ilham alan teknolojiye sahiptir.

Premium Bileşenler ve Özellikler

Stil, Ninja ZX-4R'nin birinci sınıf stili ve yüksek kaliteli paketiyle içerikle buluşuyor. Agresif görünüm, TFT renkli göstergeler, çekiş kontrolünü ve entegre sürüş Modları, hızlı vites değiştirici gibi birinci sınıf özelliklerle tamamlanmaktadır.

Ultra Kompakt Çevik Supersport Şasi

ZX serisinin ayırt edici özelliği, güven veren mükemmel geri bildirimle birlikte keskin kullanımdır ve Ninja ZX-4R de bir istisna değildir.

Çift yönlü KQS (SE/RR)

Sürücülerin Ninja ZX-4R'nin heyecan verici motor karakterinden daha da fazla yararlanmasına olanak tanıyan hızlı vites değiştirici, kesintisiz hızlanma ve kolay yavaşlama için debriyajsız vites yükseltme ve vites küçültme olanağı sağlar.

Dünya Superbike'tan Esinlenen Şasi Tasarımı

Temel şasi boyutları (ağırlık merkezi konumu, salınım kolu pivot konumu, motor ekseni konumları, kaster açısı vb.) Kawasaki'nin World Superbike Ninja ZX-10RR yarışçısından ilham alınarak WorldSBK şasi tasarımı düşüncesini 400cc sınıfına taşıdı.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Gösterge panelinde yerleşik Bluetooth teknolojisi, "RIDEOLOGY THE APP" akıllı telefon uygulaması aracılığıyla akıllı telefonlara bağlantı kurulmasına olanak tanıyarak sürücülerin gelişmiş bir motosiklet deneyimi için gösterge işlevlerine erişmesine olanak tanır.

Optimize Edilmiş Sertlik Dengesine Sahip Kafes Çerçeve

Kawasaki'nin gelişmiş dinamik sertlik analizi kullanılarak tasarlanan, yüksek gerilimli çelikten yapılmış bu kafes çerçeve, Ninja ZX-4R'nin çevik süper spor tarzı yol tutuşunu elde etmek için gereken güç ve şasi esnekliği dengesini sağlar.

Şiddetli Ninja ZX Stili

400cc sınıfındaki en güçlü makineye yakışan Ninja ZX-4R'nin agresif Ninja stili, ölçülü güç ve patlayıcı aksiyonun şiddetli havasını yayıyor.

Kontrol ve Konfor için Ergonomi

Doğal olarak agresif sürüş pozisyonu (Ninja 400'ünkinden daha öne eğilmiş ancak yine de biraz rahat), sürücülerin Ninja ZX-4R'nin çevik yol tutuşundan faydalanmasına olanak tanıyor.

Entegre Sürüş Modu

Dört entegre sürüş modu (Spor, Yol, Yağmur veya Rider (manuel)) mevcut sürüş koşullarına uygun çekiş kontrolü ve güç modu düzeyinin seçilmesini kolaylaştırır.

Ram Hava Girişi

Merkezi konumdaki Ram Hava girişini tamamlayan, Ninja H2'den gelen geri bildirimlerle tasarlanan yan Ram Hava kanalı, havayı hava filtresi kutusuna yönlendirir ve mükemmel performansa katkıda bulunur.

Tamamen LED Aydınlatma

İkiz farlarından Ninja ZX-10R'den ilham alan arka lambasına kadar Ninja ZX-4R'deki tüm aydınlatmalar LED'dir.

Çift Ön Disk Frenler

ZX-4R'nin iki adet ø290 mm ön fren diski ve radyal montajlı monoblok kaliperleri kesin durdurma gücü sağlarken aynı zamanda hem pistte hem de sokakta güven uyandırmak için mükemmel frenleme hissi sunar.

Devre Mo'lu TFT Renkli Göstergeler

Seçilebilir ekran modlarına (Normal, Devre) sahip 4,3 inç tamamen dijital TFT renkli gösterge sistemi, ister sokakta ister pistte olsun, en ilgili bilgileri net bir şekilde görüntüler.

KTRC (3 modlu)

Kawasaki'nin en gelişmiş çekiş kontrol sistemi olan 3 Modlu KTRC (Kawasaki TRaction Control), spor sürüşten touring'e kadar çeşitli sürüş durumlarına uyacak çeşitli modlar sunar.

Güç Modları

Güç Modu seçimi, motor gücü dağıtımının sürüş durumuna uyacak şekilde değiştirilmesine olanak tanır.

KQS - Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici

KQS (Kawasaki Hızlı Vites Değiştirici), debriyajsız vites değiştirmeye olanak sağlar.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

Yatay Arka Bağlantılı Arka Süspansiyon

Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört
Sıkıştırma Oranı 12.3:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 57,0x39,1 mm
Hacim 399 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: 34 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 57,0 kW {77 PS} / 14.500 dev/dak
RAM Air ile maksimum güç 58,7 kW {80 PS} / 14.500 dev/dak
Maksimum tork 39,0 N•m {4,0 kgf•m} / 13.000 dev/dak
C02 Emisyonu 120 gr/km
Yakıt Tüketimi 5,1 l/100km
CO2 emisyonu 35 kW kit 107 gr/km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 2.029 (69/34)
1 Dişli Oranı 2.929 (41/14)
2 Dişli Oranı 2.056 (37/18)
3 Dişli Oranı 1.619 (34/21)
4 Dişli Oranı 1.333 (32/24)
5 Dişli Oranı 1.154 (30/26)
6 Dişli Oranı 1.037 (28/27)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 3.429 (48/14)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 97mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 124mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 160/60 ZR17 M/C (69W)
U x G x Y 1.990 x 765 x 1.110 mm
Direksiyon açısı LR 35° / 35°
Tekerlek tabanı 1.380 mm
Yerden yükseklik 135mm
Yakıt Kapasitesi 15,0 litre
Koltuk yüksekliği 800 mm
Boş kütle 189 kilo
Ön fren tipi Çift yarı yüzer diskler
Ön fren çapı Ø290mm
Ön fren kaliperi tipi Radyal montajlı, monoblok, karşılıklı 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø220mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi İkiz amortisörlü tek A-Arm
Ön süspansiyon çapı Ø37mm
Arka süspansiyon tipi Yatay Arka Bağlantı, bindirme rezervuarlı BFRC lite gaz yüklü şok, sıkıştırma ve geri tepme sönümlemesi, yay ön yükleme ayarı ve üstten çıkış yayı
Ninja ZX-4RR

Aksesuarlar

Akrapovic Egzoz

Akrapovic Egzoz

Koruma Takozları

Ninja ZX-4RR'ı hasardan korumak için, çevre koruma takozları

Füme Ön Cam

Ninja ZX-4RR'la tamamen uyumlu Füme Ön Cam

Ön Padok

ZX-4RR için birebir uyumlu ön padok.

Radyatör Koruyucu

Ninja ZX-4RR'ın radyatörünü çevre faktörlerden korumak için radyatör koruyucu

Aksesuar Spor Koltuğu

Ninja ZX-4RR için spor koltuğu

Tank Pedi

Çizilmelere karşı korumak için tank pedi

USB Çıkışı

Tamamen uyumlu usb çıkışı

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto