Z-Moto

2024 | 671.000 ₺


Main Image

Sizi şaşırtmak için yaratıldı. Z ailesinin yeni üyesine hoş geldiniz. Yeni Z900 SE, odaklanmış ancak sofistike bir sürüş deneyimi sunan özel özelliklerle donatılmıştır: Öhlins S46 arka süspansiyon, paslanmaz çelik fren hatları, Brembo ön fren disklerine sahip Brembo M4.32 kaliperler ve özel bir renk şeması. Z ruhunun en yeni ifadesiyle yola hakim olun.



Z900 SE

Özellikler

Brembo Frenler

Brembo bileşenlerine sahip ön fren paketi, daha güçlü durdurma gücü sunar ve daha hassas kontrole ve daha fazla kullanım kolaylığına katkıda bulunur.

KTRC (Kawasaki Çekiş Kontrolü)

Kawasaki'nin gelişmiş çekiş kontrol sistemi, hem gelişmiş spor sürüş performansı hem de düşük çekişli yüzeyleri güvenle aşmak için gönül rahatlığı sağlar.

Agresif Z Sugomi Stili

Z900'ün ayırt edici Sugomi tasarım öğeleri (çömelme duruşu, alçak konumlu kafa ve yukarıya doğru kıvrılmış kuyruk) değişmeden kalırken, göz alıcı stili, agresif tasarımını daha da keskin hale getiren bir dizi güncellemeden yararlanıyor.

Üstün Süspansiyon

Daha fazla ayarlanabilirliğe sahip geniş çaplı, altın renkli ters çatal, artırılmış sürüş konforu ve üstün kavrama ve kullanım hissi için Öhlins S46 arka amortisörle tamamlanıyor.

Yeni Lastikler

Yeni Dunlop Sportmax Roadsport 2 lastikleri Z900'ün yol tutuş karakterine katkıda bulunuyor.

TFT Renk Göstergeleri

Tamamen dijital yeni TFT renkli göstergeler, kokpite yüksek teknolojili, yüksek kaliteli bir görünüm kazandırıyor. Yeni sayaç aynı zamanda önceki modelde bulunmayan ek özellikler de sunuyor.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Gösterge paneline yerleştirilmiş Bluetooth teknolojisi, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlıyor. Akıllı telefon uygulaması "RIDEOLOGY THE APP" kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

Tamamen LED Aydınlatma

Yeni LED far, pozisyon lambaları, plaka lambası ve dönüş sinyalleri† Z900'ün daha keskin yeni stiline katkıda bulunuyor.

Entegre Sürüş Modları

KTRC ve Güç Modunu birbirine bağlayan her şey dahil Sürüş modları, sürücülerin çekiş kontrolünü ve güç dağıtımını belirli bir sürüş durumuna uyacak şekilde kolayca ayarlamasına olanak tanır.

Güç Modu Seçimi

Tam Güç veya Düşük Güç modları seçenekleri, sürücülerin güç dağıtımını tercihlerine ve koşullarına göre ayarlamasına olanak tanır.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

KTRC (3 modlu)

Sürücülerin çekiş kontrolü karakterini kolayca değiştirmesine olanak tanıyan 3 modlu KTRC, Kawasaki'nin en gelişmiş motor yönetim sistemidir.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

Çift Kısma Valfleri

Son model spor motosikletler, yüksek düzeyde güç üretmek için genellikle geniş çaplı gaz kelebeği gövdeleri kullanır. Bununla birlikte, büyük çaplı gaz kelebeği ile sürücü aniden gaz kelebeğini açtığında sınırsız tork tepkisi güçlü olabilir.

Yatay Bağlantılı Arka Süspansiyon

Yatay Arka bağlantılı arka süspansiyona sahip, şok ünitesini dikey olarak monte eden Kawasaki'nin geleneksel Uni-Trak arka süspansiyonuyla karşılaştırıldığında şok ünitesi neredeyse yataydır.

Güç Modları

Birden fazla Güç Moduyla donatılmış modeller, sürücülere sürüş koşullarına veya tercihlerine uyacak şekilde kolayca seçilebilen motor gücü dağıtım seçeneği sunar.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.

ABS

Frenlerin aniden aşırı uygulanması veya ıslak asfalt veya rögar kapakları gibi kavraması düşük yüzeylerde (sürtünme katsayısı düşük yüzeyler) fren yapmak, motosikletin tekerleklerinin kilitlenmesine ve kaymasına neden olabilir.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, sıralı dört
Sıkıştırma Oranı 11.8:1
Valf DOHC, 16 valf
Çap x stroke 73,4x56,0 mm
Hacim 948 cm³
Yakıt Sistemi Alt kısmalarla yakıt enjeksiyonu: 36 mm x 4
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 92,2 kW {125 PS} / 9.500 dev/dak
Maksimum tork 98,6 N•m {10,1 kgf•m} / 7.700 dev/dak
C02 Emisyonu 132 gr/km
Yakıt Tüketimi 5,7 l/100 km
CO2 emisyonu 85 kW kit 132 gr/km
Yakıt tüketimi 85 kW kit 5,7 l/100 km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 1.627 (83/51)
1 Dişli Oranı 2.692 (35/13)
2 Dişli Oranı 2.059 (35/17)
3 Dişli Oranı 1.650 (33/20)
4 Dişli Oranı 1.409 (31/22)
5 Dişli Oranı 1.222 (33/27)
6 Dişli Oranı 1.034 (30/29)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 2.933 (44/15)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 110mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 140mm
Lastik, ön 120/70 ZR17 M/C (58W)
Lastik, arka 180/55 ZR17 M/C (73W)
U x G x Y 2.070x825x1.115 mm
Direksiyon açısı LR 33° / 33°
Tekerlek tabanı 1.455mm
Yerden yükseklik 145mm
Yakıt Kapasitesi 17,0 litre
Koltuk yüksekliği 820mm
Boş kütle 213 kilo
Ön fren tipi Çift yarı yüzer Brembo diskler
Ön fren çapı Ø300mm
Ön fren kaliperi tipi Brembo radyal montajlı, M4.32 monoblok, karşıt 4 pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø250mm
Arka fren kaliperi tipi Tek pistonlu
Ön süspansiyon tipi Sıkıştırma ve geri tepme sönümlemeli ve yay ön yükü ayarlanabilir ters çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Yatay Geri Bağlantı, Öhlins S46 gaz yüklü şok, geri tepme sönümlemesi ve yay ön yüklemesi ayarlanabilirliği

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto