Z-Moto

2024 | 398.000 ₺


Main Image

Tamamen yeni Ninja 500 sportbike ile ifadenizi belirtin. Agresif tasarımlı Ninja spor motosikletleriyle dikkatleri üzerine çekin ve 451cc çift silindirli motorla tarzı belirleyin. Kalabalığa liderlik etmek için tasarlanan spor motosiklette efsanevi Ninja performansını deneyimleyin.



Ninja 500

Özellikler

Yeni, Daha Büyük Hacimli Motor

Yeni 451 cm3'lük motor, bileğin bir hareketiyle yumuşak ve güçlü bir hızlanma sağlıyor.

Hafif, manevra kabiliyeti yüksek şasi

Kompakt kasa mümkün olduğunca kullanıcı dostu olacak şekilde tasarlandığından kullanımın kolay olması çok önemlidir.

Yüksek Sınıf, Yoğun Tasarım

Ninja 500'e hangi açıdan bakılırsa bakılsın, kendine özgü ön yüzü ve şık, akıcı çizgileri, bunun yarıştan ilham alan büyük motosiklet görünümüyle Ninja ailesinin bir üyesi olduğunu açıkça ortaya koyuyor.

Güven Veren Yere Ulaşmak

Sele yüksekliği 785 mm iken hem selenin hem de motorun arka kısmının ince tasarımı, sürücülere ayaklarının yere ulaşması için engelsiz bir hat sağlıyor.

Rahat, Sportif Sürüş Pozisyonu

Rahat sürücü üçgeni çok çeşitli sürücü boyutlarına ve sürüş durumlarına uyum sağlar.

Üstün Sürüş Konforu ve Rüzgar Koruması

Kalın yastıklamalı ve düşük geri tepmeli üretanlı koltuklar üstün sürüş konforuna katkıda bulunur.

Hafif Kafes Çerçeve

Ninja 500, tasarım açısından Ninja H2'ninkine benzer bir kafes çerçevesine sahiptir. Hafiflikle birlikte optimum sertliği sağlamak için Kawasaki'nin gelişmiş dinamik sertlik analizi kullanıldı.

Hafif, Tahmin Edilebilir Kullanım

Şasi, süper spor tarzı kısa dingil açıklığı/uzun salınım kolu tasarımına sahiptir ve hafif, doğal yol tutuşu sağlayan optimize edilmiş yol ayarıyla tamamlanır.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Kawasaki'nin Destekli ve Kaydırmalı Debriyajı, günlük durumlarda daha sürücü dostu ve yönetilebilir bir sürüş için hafif bir kavrama çekişi sağlar ve daha iyi spor sürüşü ve daha fazla güven için arkadan atlama ve zıplamayı azaltır.

Güçlü, Sürücü Dostu 451 Cm3 Paralel Çift Motor

451 cm3 motordan elde edilen güç, şehir içinde hızlanmak için düşük uç güçten en üst uç noktaya kadar, ne tür bir sürüş yaparlarsa yapsınlar sürücülerin kullanımını kolaylaştırmak için tüm devir aralığı boyunca bulunur.

Akıllı Telefon Bağlantısına Sahip Enstrümantasyon

Hem standart modellerdeki tam LCD gösterge paneli hem de SE modellerindeki TFT ekran, akıllı telefon bağlantısı sunarak sürücülerin makinelerine bağlanarak ekran bildirimlerinin, sürüş kayıtlarının ve topluluk özelliklerinin keyfini çıkarmasını sağlıyor.

Son Tasarım Ninja "Yüz"

Ninja 500'ün “yüzü” yeni tasarlanmış iki kompakt fara dayanıyor. Altlarında iki spoiler öne doğru çıkıntı yapıyor ve çarpıcı görünümü tamamlıyor.

Akıcı, Katmanlı Gövde

Akıcı, katmanlı bir tasarımla önden arkaya doğru hareket eden yeni Ninja 500'ün kaportası yeni bir izlenim sunar

Büyük Çaplı Ø 310 mm Fren Diski

Ø 310 mm (Ninja ZX-14R'de kullanılan disk boyutunun aynısı) ölçüsünde Ninja 500'ün yarı yüzer ön diski kesin durdurma gücü sunar.

Destekli ve Kayar Debriyaj

Yarış faaliyetlerinden elde edilen geri bildirimlere dayanarak, Destekli ve Kaydırmalı Debriyaj, debriyaj göbeğini ve çalışma plakasını birlikte veya ayrı ayrı hareket ettirmek için iki tür kam (bir destek kamı ve bir kaydırma kamı) kullanır.

Akıllı Telefon Bağlantısı

Akıllı teknoloji, sürücülerin motosikletlerine kablosuz olarak bağlanmasını sağlar. Akıllı telefon uygulaması RIDEOLOGY THE APP kullanılarak, gelişmiş bir motosiklet deneyimine katkıda bulunan bir dizi gösterge fonksiyonuna erişilebilir.

ERGO-FIT

ERGO-FIT, çok çeşitli sürücülerin kendilerini makineleriyle bir arada hissetmelerine olanak tanıyan bir arayüz sistemidir.

Ekonomik Sürüş Göstergesi

Motor yönetimi için yüksek hassasiyetli elektronik kontrol kullanan Kawasaki modelleri, yüksek düzeyde yakıt verimliliği sağlayabilir. Ancak yakıt tüketimi gaz kelebeği kullanımından, vites seçiminden ve sürücünün kontrolündeki diğer unsurlardan büyük ölçüde etkilenir.

ABS

ABS (Kilitlenmeyi Önleyici Fren Sistemi), frenleme sırasında tekerleklerin kilitlenmesini önleyerek dengeli frenleme performansı sağlar.

Motor Tipi Sıvı soğutmalı, 4 zamanlı, paralel ikiz
Sıkıştırma Oranı 11.3:1
Valf DOHC, 8 valf
Çap x stroke 70,0x58,6 mm
Hacim 451 cm³
Yakıt Sistemi Yakıt enjeksiyonu: 32 mm x 2
Çalıştırma Sistemi Elektrik
Yağlama Zorunlu yağlama, ıslak karter
Ateşleme Dijital
Maksimum güç 33,4 kW {45,4 PS} / 9.000 dev/dak
Maksimum tork 42,6 N•m {4,3 kgf•m} / 6.000 dev/dak
C02 Emisyonu 89 gr/km
Yakıt Tüketimi 3,8 l/100km
Şanzıman 6 vitesli, dönüş vitesi
Debriyaj Islak, çoklu disk
Birincil Azaltma Oranı 2.029 (69/34)
1 Dişli Oranı 2.929 (41/14)
2 Dişli Oranı 2.056 (37/18)
3 Dişli Oranı 1.619 (34/21)
4 Dişli Oranı 1.333 (32/24)
5 Dişli Oranı 1.154 (30/26)
6 Dişli Oranı 1.037 (28/27)
Son Dişli Oranı Mühürlü zincir
Nihai Azaltma Oranı 3.071 (43/14)
Şasi Tipi Kafes, yüksek gerilimli çelik
İz 92mm
Tekerlek hareketi ön 120mm
Tekerlek hareketi arka 130mm
Lastik, ön 110/70R17 M/K 54H
Lastik, arka 150/60R17 M/K 66H
U x G x Y 1.995x730x1.120 mm
Direksiyon açısı LR 35° / 35°
Tekerlek tabanı 1.375 mm
Yerden yükseklik 145mm
Yakıt Kapasitesi 14,0 litre
Koltuk yüksekliği 785mm
Boş kütle 172 kilo
Ön fren tipi Tek yarı yüzer disk
Ön fren çapı Ø310mm
Ön fren kaliperi tipi Dengeli çalıştırma çift pistonlu
Arka fren tipi Tek disk
Arka fren çapı Ø220mm
Arka fren kaliperi tipi Çift pistonlu
Ön süspansiyon tipi Teleskopik çatal
Ön süspansiyon çapı Ø41mm
Arka süspansiyon tipi Alt bağlantılı Uni-Trak, gaz yüklü şok ve yay ön yükü ayarlanabilirliği

İletişim

Fuatpaşa Sk. No:1B Soğanlık - Kartal - İstanbul

info@kawasaki.com.tr

© Kawasaki.com.tr. Tüm hakları saklıdır - Z Moto